Reparatie melden

Meld uw reparatieverzoek zo snel mogelijk aan SSW. Hiermee voorkomt u overlast en kunnen wij mogelijke gevolgschade aan uw woning voorkomen.
Alvast bedankt voor uw medewerking. Zo kunnen we samen werken aan een goede kwaliteit van de woning.

Hoe meldt u een reparatie?
Online een reparatieverzoek indienen is op dit moment helaas niet mogelijk.
Mail uw reparatieverzoek naar info@ssw.nl.
Tijdens kantooruren kunt u ons ook bellen via 030 220 58 33.

Telefonisch spreekuur
Elke werkdag tussen 08.00 en 09.00 uur hebben de opzichters telefonisch spreekuur voor uw technische vragen. Bel 030 220 5833.

Zelf doen of SSW vragen
Wij doen er alles aan om uw woning in een goede conditie te houden. Daarom voeren wij regelmatig het nodige onderhoud uit. Maar een aantal reparaties dient u zelf uit te voeren.

Wie betaalt wat?
In de folder 'Onderhoud wie betaalt wat' ziet u welke kosten voor SSW zijn, welke reparaties onder het serviceabonnement vallen en welke kosten voor u zijn.



Reparatieverzoek online niet beschikbaar

Momenteel is het niet mogelijk om online een reparatieverzoek in te dienen. Wij verzoeken u uw reparatieverzoek per e-mail in te dienen: info@ssw.nl.
Heeft u een spoedeisende reparatie? Geef dit dan telefonisch aan ons door. Hiervoor zijn we 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer 030 220 58 33.


Stroomuitval

Heeft u ineens stroomuitval nadat u een apparaat heeft aangezet? Misschien heeft u kortsluiting in één van uw apparaten. Met een stekkerproef komt u erachter welk apparaat de oorzaak is.

Lees verder