Reparatie melden

U kunt uw reparatieverzoek hieronder doorgeven. Meld uw reparatieverzoeken zo snel mogelijk aan SSW. Hiermee voorkomt u overlast en kunnen wij mogelijke gevolgschade aan uw woning voorkomen.

Wij doen er alles aan om uw woning in een goede conditie te houden. Daarom voeren wij regelmatig het nodige onderhoud uit. Maar een aantal reparaties dient u zelf uit te voeren.

In de folder 'Onderhoud wie betaalt wat' ziet u welke kosten voor SSW zijn, welke reparaties onder het serviceabonnement vallen en welke kosten voor u zijn.



Reparatieverzoek online niet beschikbaar

Momenteel is het niet mogelijk om online een reparatieverzoek in te dienen. Wij verzoeken u uw reparatieverzoek per e-mail in te dienen: info@ssw.nl.
Heeft u een spoedeisende reparatie? Geef dit dan telefonisch aan ons door. Hiervoor zijn we 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer 030 220 58 33.


Stroomuitval

Heeft u ineens stroomuitval nadat u een apparaat heeft aangezet? Misschien heeft u kortsluiting in één van uw apparaten. Met een stekkerproef komt u erachter welk apparaat de oorzaak is.

Lees verder